Hoe maak ik een ticket aan

Hoe maak je een ticket aan

Al onze Kwadraad expertiseteams zijn bereikbaar via de Servicedesk.
Omdat telefoontjes niet altijd direct te beantwoorden zijn en zo wel, een probleem wat tijd nodig heeft om op te lossen of een vraag om te beantwoorden, ontvangen we daar graag tickets.

Vóór dat je ons een ticket stuurt, willen we je vragen om via Kwadraad24 eerst de handleidingen te raadplegen:

Je komt dan op dezelfde plek als waar je deze handleiding aangetroffen hebt.
Wordt je vraag of probleem daar niet beantwoord, maak dan een ticket aan.

Hoe maak je alsnog een ticket?

In Kwadraad24 vind je rechts onderin beeld ook een knop naar ‘Servicedesk’.

Daar zou je nog een poging kunnen doen om met een zoekwoord een oplossing te vinden, maar je mag ook direct klikken op:

‘Stuur ons een bericht’.

Je vult daar alles in en kiest het juiste expertiseteam die je nodig hebt voor je antwoord of oplossing.
Vul bij voorkeur je Kwadraad-e-mailadres in! Mocht je meerdere adressen hebben, dan is die van Kwadraad waarschijnlijk toch doorgestuurd naar die andere, dus het antwoord bereikt je alsnog.

Begin je bericht even met een steekwoord, dat wordt bij ons de titel van het ticket.

Tickets zijn tussen de expertiseteams onderling makkelijk door te zetten, dus mocht je net verkeerd gekozen hebben of twijfelen, dan komt het dus wel goed.

Geen Kwadraad24 beschikbaar?

Dat kán bijna niet, want https://www.kwadraad24.nl/ is vanuit elke browser, via elk netwerk, op elke laptop of PC met internetverbinding te bereiken!

Maar oké, als je probleem een gecrashte laptop is, dan is t lastig.
Dan kun je je toevlucht nemen tot de app Servicedesk via jouw werktelefoon:

Daar vind je dezelfde venstertjes als hiervoor getoond.

Beide opties helpen je niet?

Dan kun je alsnog ‘gewoon’ een e-mail sturen vanuit elk willekeurig adres (noem alleen dan wel duidelijk je naam!) naar informatiemanagement@kwadraad.nl

Logischerwijs komt het ticket dan bij expertiseteam Informatiemanagement aan.
Mocht je een ander nodig hebben, zet dat er in en wij zetten ‘m door.

Bij SPOED, en dan gaat het al snel op ICT, dàn mag je ons uiteindelijk ook bellen:

 
088-9004112

Heb je een probleem? Dit is onze favoriete volgorde: